Suche
Anzeige der Dokumente 1-10 von 11
Ποιότητα υπηρεσιών και κίνητρα συμμετοχής σε παιδικές κατασκηνώσεις ποδοσφαίρου
(2010)
Σκοπός της έρευνας ήταν η δημιουργία ενός ερωτηματολογίου για την αξιολόγηση της
ποιότητας υπηρεσιών σε παιδικές κατασκηνώσεις ποδοσφαίρου. Δευτερεύοντες σκοποί
ήταν η διερεύνηση της σχέσης της ποιότητας υπηρεσιών με την ...
Ποιότητα υπηρεσιών & ανάμιξη πελατών αθλητικών κέντρων
(2008)
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών και της
ανάμιξης πελατών αθλητικών κέντρων. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 150
πελάτες αθλητικών κέντρων από την ευρύτερη περιοχή της Ελλάδας και ...
Ποιότητα υπηρεσιών & ικανοποίηση πελατών αθλητικών κέντρων
(2008)
Έρευνες των τελευταίων χρόνων στην διοίκηση των επιχειρήσεων έχουν
υπογραμμίσει πως το κόστος προσέλκυσης νέων πελατών είναι εξαπλάσιο
συγκριτικά με τις δαπάνες που αντιστοιχούν για την διατήρηση της
υπάρχουσας πελατειακής ...
Ο ρόλος της ποιότητας υπηρεσιών στην ανάπτυξη καταναλωτικών συνειρμών για την επωνυμία ενός γυμναστηρίου
(2009)
Σκοπός της παρούσης ερευνάς ήταν να μετρηθεί η ανάπτυξη καταναλωτικών
συνειρμών για την επωνυμία ενός γυμναστηρίου και να εκτιμηθεί εμπειρικά ο ρόλος της
ποιότητας υπηρεσιών προς αυτή την κατεύθυνση. Δείγμα της έρευνας ...
Ικανοποίηση πελατών σε ιδιωτικά γυμναστήρια της Αθήνας
(2010)
Σκοπός της έρευνας ήταν αξιολόγηση της ικανοποίησης μελών σε ιδιωτικά
γυμναστήρια της Αθήνας. Επιμέρους σκοπός ήταν η διερεύνηση των παραγόντων που
επηρέασαν την αλληλοσυσχέτιση και διαφοροποίηση μεταξύ γυμναστηρίων ...
Αξιολόγηση των παραγόντων ποιότητας των υπηρεσιών άσκησης, αξίας, ικανοποίησης και προθέσεων συμπεριφοράς ως προς τη συχνότητας συμμετοχή
(2010)
Σκοπός της έρευνας ήταν η διερεύνηση της αλληλεπίδρασης της
ικανοποίησης, της αναλαμβανόμενης αξίας, των προθέσεων συμπεριφοράς από
διαστάσεις της ποιότητας υπηρεσιών των συμμετεχόντων σε υπηρεσίες άσκησης.
Επίσης δευτερεύων ...
Η μελέτη της σχέσης των ψυχολογικών οφελών της ποιότητας υπηρεσιών με την ικανοποίηση των πελατών χορευτικών κέντρων
(2011)
Ένα από τα κύρια θέματα για την δημιουργία ικανοποιημένων πελατών
σε ένα χορευτικό σύλλογο είναι να προσφέρει υψηλό επίπεδο υπηρεσιών.
Η ποιότητα είναι πολύ σημαντική για την επιτυχία και την
αποδοτικότητα των υπηρεσιών. ...
Αξιολόγηση της αντιλαμβανόμενης και της παρεχόμενης ποιότητας υπηρεσιών των πελατών στα δημοτικά γυμανστήρια του δήμου Αθηναίων
(2010)
Με την παρούσα εργασία έγινε προσπάθεια να μελετηθεί ο χώρος των δημοτικών
γυμναστήριων του Δήμου Αθηναίων διερευνώντας ζητήματα ποιότητας τα οποία θα
μπορούσαν να εξυπηρετήσουν στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών από ...