Browsing Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) by Author "Δέρρη, Βασιλική"
Now showing items 1-16 of 16
-
Αλλαγές στην ηθικοκοινωνική συμπεριφορά μαθητών γυμνασίου, μετά από πρόγραμμα παρέμβασης βασισμένο σε αρχές του fair play
Νικολακάκη, Βασιλική (2007)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει την επίδραση ενός παρεμβατικού προγράμματος βασισμένο σε αρχές του fair play πάνω στην ηθικοκοινωνική συμπεριφορά μαθητών Α' γυμνασίου. Το πρόγραμμα αφορούσε δύο τμήματα με ... -
Ανάπτυξη ηθικών αξιών στο σχολικό και εξωσχολικό περιβάλλον
Γκαϊντατζής, Στέργιος (2007)Στη σύγχρονη εποχή είναι ανάγκη, περισσότερο από ποτέ, να κατευθυνθεί η εκπαίδευση προς τη διδασκαλία ατομικών και κοινωνικών αξιών. Η Φυσική Αγωγή είναι η πλέον πρόσφορη περιοχή για την ανάπτυξη αξιών και τη διαμόρφωση ... -
Έλεγχος της εγκυρότητας και αξιοπιστίας ενός ερωτηματολογίου για την ανίχνευση των στάσεων των καθηγητών φυσικής αγωγής απέναντι στην πολιτισμική παιδαγωγική και διδακτική
Ασλανίδου, Μαρία (2014)Βασικός σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει προκαταρτικά τη δομική εγκυρότητα και αξιοπιστία του ερωτηματολογίου Teachers’ Attitudes about African American Male Students (TAAMS) που κατασκεύασε o Collins (2011), ... -
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση διδασκόντων φυσικής αγωγής στην αξιολόγηση / βαθμολόγηση μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Εμμανουηλίδου, Κυριακή (2011)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση της επίδρασης τριών εξ αποστάσεως μέσω διαδικτύου μεθόδων επιμόρφωσης Καθηγητών Φυσικής Αγωγής στις γνώσεις τους για την αξιολόγηση του μαθητή και την πρακτική εφαρμογή των ... -
Επηρεάζουν οι εκπαιδευτικές καινοτομίες στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής τις διδακτικές ανησυχίες των εκπαιδευτικών της;
Κατσιγιάννη, Αφροδίτη (2013)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να συγκρίνει τις διδακτικές ανησυχίες (ΔΑ) εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής (ΦΑ), διαφορετικής προϋπηρεσίας και φύλου, που εφάρμοσαν πιλοτικά το νέο Πρόγραμμα Σπουδών ΦΑ κατά τη σχολική περίοδο ... -
Η διδακτική εφαρμογή του γνωστικού συμπεριφοριστικού δράματος στην βελτίωση των αλεξιθυμικών χαρακτηριστικών παιδιών με έντονες συναισθηματικές διαταραχές που ανήκουν στο φάσμα του αυτισμού. Ανάλυση μιας ατομικής περίπτωσης
Μπέλλα, Μαρία (2012)Η παρούσα έρευνα αφορά στην αντιμετώπιση των αλεξιθυμικών χαρακτηριστικών, μέσω, της διδακτικής χρήσης του γνωστικού συμπεριφοριστικού δράματος, ατόμου που ανήκει στο φάσμα του αυτισμού. Μία έφηβη ηλικίας 15 ετών, έλαβε ... -
Η επίδραση της αυτο-επιμόρφωσης στην παροχή ανατροφοδότησης σε μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Καλαϊτζή, Ελισάβετ (2006)Σκοπός της έρευνας ήταν να μελετηθεί η επίδραση της αυτό-επι μόρφωσης στην παροχή ανατροφοδότησης σε μαθητές πρώτης σχολικής ηλικίας. Συμμετείχαν είκοσι εκπαιδευτικοί, ετών 35 - 50 ετών (Μ=38, S.D=2.5), με διδακτική ... -
Η επίδραση της επιμόρφωσης στη διδακτική απόδοση των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής
Βασιλειάδου, Όλγα (2007) -
Η επίδραση του προγράμματος "αγωγή υγείας - δεξιότητες για παιδιά δημοτικού" στην αντίληψη των γονέων για διαστάσεις της σχετιζόμενης με την υγεία ποιότητας ζωής των παιδιών τους
Ζερβουδάκη, Ελένη (2011)Η αντίληψη για την ποιότητα ζωής του ατόμου περιλαμβάνει τόσο υποκειμενικές κρίσεις (πώς το ίδιο το άτομο την αντιλαμβάνεται) όσο και αντικειμενικές (από τις εκτιμήσεις των εξωτερικών συνθηκών). Σκοπός της έρευνας ήταν να ... -
Η επίδραση του προγράμματος "αγωγή υγείας - δεξιότητες για παιδιά δημοτικού" στην αντίληψη των παιδιών για διαστάσεις της σχετιζόμενης με την υγεία ποιότητα ζωής τους
Καρασιμοπούλου, Σμαράγδα (2010)Η αντίληψη για την υγεία περιλαμβάνει τόσο το πώς αισθάνεται το ίδιο το άτομο για τα σωματικά και τα ψυχολογικά του χαρακτηριστικά όσο και τον τρόπο που διαχειρίζεται τις σχέσεις του με τους άλλους ανθρώπους. Σκοπός της ... -
Η προσέγγιση της πολιτισμικής ετερότητας για μαθητές/τριες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μέσα από το μάθημα της φυσικής αγωγής
Κέλλης, Ηρακλής (2011)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η αξιολόγηση της επίδρασης ενός προγράμματος Φυσικής Αγωγής, προσανατολισμένου στις αρχές του διαπολιτισμικού μοντέλου εκπαίδευσης, στη διαμόρφωση και στη μάθηση συγκεκριμένων ατομικών ... -
Η συμβολή ενός διαθεματικού προγράμματος φυσικής αγωγής στην καλλιέργεια του προφορικού και γραπτού λόγου παιδιών προσχολικής ηλικίας
Γώτη-Δούμα, Ευθυμία (2006)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να αξιολογηθεί η επίδραση ενός διαθεματικού προγράμματος φυσικής αγωγής στην ανάπτυξη του προφορικού και γραπτού λόγου που αφορά σε κινητικές έννοιες, κινητικές δεξιότητες και δεξιότητες ... -
Κριτήρια, δείκτες και επίπεδα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού της φυσικής αγωγής
Κυργυρίδης, Παύλος (2006)Η έρευνα για την αποτελεσματική διδασκαλία τα τελευταία χρόνια γίνεται για να συνδράμει σε μια υψηλής ποιότητας εκπαίδευση των καθηγητών φυσικής αγωγής η οποία κρίνεται απαραίτητη για τη βελτίωση της διδασκαλίας στη ... -
Παρατήρηση και αξιολόγηση της διδακτικής απόδοσης καθηγητών φυσικής αγωγής
Αλειφέρη, Ολυμπία (2005)Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να εξετάσει τη διδακτική απόδοση καθηγητών φυσικής αγωγής Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης. Στην έρευνα συμμετείχαν είκοσι (Ν=20) καθηγητές φυσικής αγωγής, Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης, ... -
Ποιότητα ζωής και υγεία παιδιών: Αντιλήψεις αθίγγανων και μη, παιδιών και γονέων
Μπίμπαση, Χρυσούλα (2014)Η ποιότητα ζωής ορίζεται από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας ως η υποκειμενική αντίληψη του ατόμου για τη θέση του στη ζωή, σε συνάρτηση με το πλαίσιο των αξιών και των πολιτισμικών χαρακτηριστικών της κοινωνίας στην οποία ... -
Συγκριτική μελέτη μεταξύ αθλητών και μη αθλητών μαθητών ως προς την αντίληψή τους για την ποιότητα ζωής τους
Αναγνωστόπουλος, Κωνσταντίνος (2013)Η παρούσα έρευνα είχε σκοπό να συγκρίνει τις αντιλήψεις αθλητών-μαθητών και μαθητών, διαφορετικού φύλου και ηλικίας, σε διαστάσεις της ποιότητας ζωής τους. Ειδικότερα, διερευνήθηκαν οι εξής διαστάσεις: Σωματική Ευεξία, ...