Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 39
Αξιολόγηση αναγνωστικής ικανότητας μαθητών/μαθητριών 8 έως 11 ετών με δυσκολίες στο γραπτό λόγο και προβλήματα προσοχής
(2007)
Η ανάγνωση αποτελεί μία από τις ουσιαστικότερες γνωστικές διεργασίες και
έχει ως κυριότερο σκοπό της την επικοινωνία. Συμβάλει καθοριστικά στην διαμόρφωση
της κοινωνικής συμπεριφοράς αφού σχετίζεται άμεσα με την πνευματική ...
Παραγωγή διδακτικού υλικού για την ανάπτυξη κριτικού οπτικού γραμματισμού μέσα από έντυπα διαφημιστικά κείμενα σε μαθητές/ριες ΣΤ' τάξης Δημοτικού
(2007)
Η παρούσα εργασία αποτελεί την αποτύπωση των θεωρητικών αναζητήσεων και
προβληματισμών, των πραξιακών ενεργειών και της εφαρμογής, καθώς και των συμπερασμάτων
αυτής της σύζευξης και της αλληλοτροφοδότησης, στα πλαίσια της ...
Η συμβολή των Τ.Π.Ε. στη διαμορφωτική αξιολόγηση του σχολείου ως προς το άυλο κεφάλαιό του
(2007)
Μια ματιά στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα, μάς φέρνει μπροστά
στην προσπάθεια διαμόρφωσης ενός συστήματος αξιολόγησης τόσο του
εκπαιδευτικού, του μαθητή όσο και της σχολικής μονάδας. Παράλληλα η «εισβολή»
και ...
Ανάλυση των χαρακτηριστικών των ελληνικών εκπαιδευτικών πυλών που υποστηρίζουν τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης : έρευνα των τρόπων χρήσης και των προσδοκιών, των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην κοινότητα του Βόλου, σχετικά με τις ελληνικές εκπαιδευτικές πύλες που τους υποστηρίζουν
(2007)
Οι Ελληνικές Εκπαιδευτικές Πύλες αναπτύσσονται ραγδαία αλλά τα αποτελέσματά
τους και η χρήση τους απ τους εκπαιδευτικούς μόλις αρχίζει. Ερωτήσεις τέτοιες όπως:
πόσοι εκπαιδευτικοί έχουν πραγματικά πρόσβαση στο δίκτυο, πώς ...
Η συμμετοχή εκπαιδευτών και εκπαιδευομένων στη διαδικασία λήψης αποφάσεων στα σχολεία ενηλίκων - σχολεία 2ης ευκαιρίας
(2007)
Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας είναι ένα νέο δημόσιο σχολείο που απευθύνεται
σε ενήλικες και εφαρμόζει καινοτόμες παιδαγωγικές πρακτικές βασισμένες στη διά
βίου μάθηση και στην εκπαίδευση ενηλίκων. Αντίστοιχη και με ...
Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου: απόψεις εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Ν. Μαγνησίας
(2007)
Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θεσμών και του εκπαιδευτικού έργου
συγκεντρώνει, τα τελευταία χρόνια, ιδιαίτερο επιστημονικό ενδιαφέρον, τόσο στη
διεθνή, όσο και στην ελληνική βιβλιογραφία. Εθνικοί και διεθνείς οργανισμοί ...