Ανάλυση των χαρακτηριστικών των ελληνικών εκπαιδευτικών πυλών που υποστηρίζουν τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης : έρευνα των τρόπων χρήσης και των προσδοκιών, των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην κοινότητα του Βόλου, σχετικά με τις ελληνικές εκπαιδευτικές πύλες που τους υποστηρίζουν
Προβολή/ Άνοιγμα
Όνομα Επιβλέποντος
Κόλλιας, Βασίλειος
Πολίτης, Παναγιώτης
Ημερομηνία
2007Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Επιτομή
Οι Ελληνικές Εκπαιδευτικές Πύλες αναπτύσσονται ραγδαία αλλά τα αποτελέσματά
τους και η χρήση τους απ τους εκπαιδευτικούς μόλις αρχίζει. Ερωτήσεις τέτοιες όπως:
πόσοι εκπαιδευτικοί έχουν πραγματικά πρόσβαση στο δίκτυο, πώς χρησιμοποιούν αυτές
τις πηγές και τι είδους επικοινωνία λαμβάνει χώρα, εμφανίζονται συχνά.
Η κύρια ερώτηση θα πρέπει να είναι: οι Ελληνικές Εκπαιδευτικές Πύλες διευκολύνουν
και βελτιώνουν το έργο του εκπαιδευτικού και τη διαδικασία της ίδιας της μάθησης μέσα
στην αίθουσα και με ποιο τρόπο οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν τις Εκπαιδευτικές
Πύλες;
Γι αυτό το σκοπό πρέπει να διεξαχθούν παρατηρήσεις και έρευνες ή να παρθούν
συνεντεύξεις για να ανακαλύψουμε εάν έχει αλλάξει και βελτιωθεί η πρακτική μέσα στην
τάξη χάρη στις πηγές που είναι διαθέσιμες στις Εκπαιδευτικές Πύλες.
Η παρούσα εργασία επιχειρεί να προσεγγίσει και να εξερευνήσει αυτό το θέμα και να
παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις Ελληνικές Εκπαιδευτικές Πύλες.
Στην Εισαγωγή παρουσιάζεται εν συντομία η κατάσταση στην εκπαίδευση όπως έχει
διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια χάρη στην τεχνολογία και γίνεται μια αναφορά στη
διπλωματική εργασία.
Το επόμενο κεφάλαιο εστιάζεται στην καταγραφή και την ανάλυση των
χαρακτηριστικών των Εκπαιδευτικών Πυλών και γίνεται μια αξιολόγησή τους.
Η εργασία συνεχίζεται με μια έρευνα για τον τρόπο με τον οποίο οι εκπαιδευτικοί της
Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης χρησιμοποιούν τις Εκπαιδευτικές Πύλες καθώς και των
προσδοκιών τους.
Μέσα απ αυτή την έρευνα βγαίνουν χρήσιμα συμπεράσματα που επιτρέπουν την
περαιτέρω αξιολόγηση τόσο των Ελληνικών Εκπαιδευτικών Πυλών όσο και της στάσης
των Εκπαιδευτικών προς αυτές και τέλος γίνονται προτάσεις για τη βελτίωση τους.
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.