Πλοήγηση Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης (ΠΤΔΕ) ανά Συγγραφέα "Χανιωτάκης, Νικόλαος"
-
Ανάπτυξη διδακτικού υλικού για την αξιοποίηση της εικόνας στη διδασκαλία της περιγραφής
Οικονόμου, Αναστασία (2009)Στην παρούσα εργασία, αποτυπώνεται η υλοποίηση μίας διδακτικής προσπάθειας, σκοπός της οποίας ήταν η αξιοποίηση της εικόνας ως εκπαιδευτικού μέσου για τη διδασκαλία, σε παιδιά της Β' γυμνασίου, του κειμενικού είδους ... -
Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητή στο φάσμα του αυτισμού με τη μέθοδο των κοινωνικών ιστοριών: έρευνα δράσης
Χατζημπαλάση, Αικατερίνη Α. (2015) -
Αναγνωστικές προσεγγίσεις σε λογοτεχνικά κείμενα ανθολογιών του δημοτικού σχολείου
Νταλιάνη, Μαγδαληνή Γ. (2012) -
Αντιλήψεις κρατουμένων για το σχολικό θεσμό και προτάσεις για τη βελτίωσή του
Σαββίδου, Ελένη Λ. (2013) -
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου :αντιλήψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Μπούρχα, Αικατερίνη (2016) -
Από τον μαγνητισμό και τον ηλεκτρισμό στον ηλεκτρομαγνητισμό: πορείες μάθησης στην στ' δημοτικού
Κουτσιαρή, Νίκη Α. (2019) -
Αποτελεσματικός διευθυντής: μύθος ή πραγματικότητα ;
Κυπαρισσάκος, Δημήτριος (2011) -
Διδάσκοντας λογοτεχνία μέσα από δίκτυα κειμένων: οι μεταμορφώσεις της μυθικής Ελένης
Ζαρκάδα, Γιαννούλα (2022) -
Διερεύνηση και αξιοποίηση αρχών της Παιδαγωγικής Freinet: η περίπτωση των σχολικών εντύπων
Προβίδα, Φωτεινή-Δέσποινα Ε. (2020) -
Διερευνώντας την παραμυθιακή δομή με μαθητές της β' δημοτικού
Καναβούρη, Βιργινία Η. (2019) -
Εξ αποστάσεως εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών επαγγελματικού λυκείου στον εξωδιδακτικό χρόνο
Οικονόμου, Αγόρω Π. (2019) -
Εργασιακή παρενόχληση και σχολικός εκφοβισμός στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Ντόλκερα, Ανθούλα Γ. (2017) -
Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στην ελληνική πραγματικότητα: αντιλήψεις εκπαιδευτικών
Κοκώνη, Μαρία Χρ. (2014) -
Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου: απόψεις εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Ν. Μαγνησίας
Πολύζος, Γεώργιος (2007)Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θεσμών και του εκπαιδευτικού έργου συγκεντρώνει, τα τελευταία χρόνια, ιδιαίτερο επιστημονικό ενδιαφέρον, τόσο στη διεθνή, όσο και στην ελληνική βιβλιογραφία. Εθνικοί και διεθνείς οργανισμοί ... -
Η αξιολόγηση των μαθητών στο δημοτικό σχολείο με τη χρήση του portfolio
Παπαναστασίου, Ευθυμία Κ. (2013) -
Η διδασκαλία της έννοιας του ιστορικού χρόνου στο δημοτικό σχολείο
Μπάρλα, Γεωργία Δ. (2016)