Listar Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης (ΠΤΔΕ) por título
Mostrando ítems 744-763 de 867
-
Σύγκριση του ρόλου του διευθυντή σε Τ.Ε.Ε. και Σ.Δ.Ε.
(2006)Η παιδεία αποτελεί έναν από τους βασικότερους παράγοντες που συντελούν στην ανάπτυξη μιας χώρας. Η εκπαιδευτική πολιτική, επομένως, πρέπει να εξυπηρετεί τις ανάγκες της κοινωνίας και των ανθρώπων που την απαρτίζουν. Σε ... -
Σύγκριση ψυχολογικών παραγόντων (στρες, επαγγελματική ικανοποίηση, επαγγελματική εξουθένωση) σε εκπαιδευτικούς κανονικών και ειδικών σχολείων
(2008)Η επαγγελματική ικανοποίηση είναι από τα σημαντικότερα θέματα που απασχολούν τόσο τα άτομα όσο και τους οργανισμούς, ακόμη και σε δύσκολες οικονομικές περιόδους. Το έντονο ενδιαφέρον έγκειται στο γεγονός ότι αυτού του ... -
Σύγκρουση ρόλων, στήριξη στην εργασία και συναίσθημα στην εργασία : η διερεύνηση της μεταξύ τους σχέσης και της επίδρασης τους στην επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών
(2007)Η ικανοποίηση των εκπαιδευτικών από την εργασία τους είναι αναμφίβολα ουσιώδους σημασίας για τη ζωή τους. Για να επιτευχθεί, απαιτείται μια αρμονική σχέση μεταξύ άλλων παραγόντων. Η παρούσα έρευνα μελέτησε 160 εκπαιδευτικούς, σε ... -
Συγκρούσεις στο σχολείο : ο ρόλος των εκπαιδευτικών και της ηγεσίας
(2012)Η παρούσα έρευνα μελετά το φαινόμενο των συγκρούσεων σε σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα, επιχειρεί να διερευνήσει τις στάσεις των εκπαιδευτικών απέναντι σε ενδοσχολικές συγκρούσεις και τους παράγοντες ... -
Συλλογική άσκηση διοίκησης σε σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης : η συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε διαδικασίες λήψης αποφάσεων
(2010)Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε διαδικασίες λήψης αποφάσεων αποτελεί μια σημαντική παράμετρο στην άσκηση της διοίκησης μιας σχολικής μονάδας. 143 εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης συμμετείχαν στην παρούσα συσχετιστική ... -
Συμβολή της χρήσης του εκπαιδευτικού λογισμικού "Μ.Α.Θ.Η.Μ.Α." και ειδικότερα της ενότητας "ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ" στη διάκριση των εννοιών Θερμότητα - Θερμοκρασία από μαθητές και μαθήτριες Γυμνασίου
(2006)Πλήθος ερευνών αναδεικνύουν σοβαρά προβλήματα στη διαφοροποίηση των εννοιών Θερμότητας και Θερμοκρασίας από παιδιά και ενήλικες, καθώς και πολλές δυσκολίες στη χρήση ενός απλού σωματιδιακού μοντέλου για την περιγραφή ...