Η συμβολή του μάρκετινγκ του τόπου στην πολιτιστική ανάπτυξη των πόλεων : η περίπτωση της Πάτρας μετά την εμπειρία της Ευρωπαϊκής Πολιτιστικής Πρωτεύουσας το 2006
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/13954/P0013954.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Καλαπόδη, ΓεωργίαΌνομα Επιβλέποντος
Δέφνερ, Αλέξης
Ημερομηνία
2008Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.