Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΦώτης, Γεώργιος Ν.el
dc.creatorΑποστολίδης, Θεμιστοκλήςel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:21:53Z
dc.date.available2015-07-24T12:21:53Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.other4806
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/13790en
dc.descriptionΠαρατηρήσεις έκδοσης: λείπουν οι σελίδες 69-71 από το φυσικό τεκμήριο.el
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την ανάλυση του μεθοδολογικού πλαισίου αξιολόγησης της προσβασιμότητας των δικτύων των αστικών συγκοινωνιών. Η εφαρμογή πραγματοποιήθηκε στον Δήμο Θεσσαλονίκης. Για την επίτευξη αυτού του στόχου έγινε χρήση των μεθόδων χωρικής ανάλυσης καθώς και της τεχνολογίας των Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών (Geographic Information Systems). Συγκεκριμένα, εφαρμόζεται η τεχνική της Ανάλυσης Δικτύου (Network Analyst) σύμφωνα με την οποία γίνεται προσδιορισμός των χρονικών ζωνών εξυπηρέτησης ανά στάση και ανά κόμβο του οδικού δικτύου καθώς και υπολογισμός της απόλυτης (ελάχιστη απόσταση) και της σχετικής {μέση απόσταση) θέσης κάθε στάσης ως προς τις διάφορες υπηρεσίες. Ακόμα γίνεται χρήση α. του χωροθετικού πηλίκου (location quotient) για τον προσδιορισμό της πυκνότητας, της κάλυψης, της κατανομής και της εξυπηρέτησης στην περιοχή μελέτης και β. του δείκτη μετακινήσεων που υπολογίζει την συνολική μετακίνηση που απαιτείται για να φτάσει ο πληθυσμός σε μία στάση από όλες τις υπόλοιπες μέσω του δικτύου αστικών συγκοινωνιών. Τέλος, οι χρονικές ζώνες εξυπηρέτησης και οι αποστάσεις ομαδοποιούνται μέσω της ταξινομικής ανάλυσης (K-Means Cluster Analysis), οπότε και προσδιορίζονται οι κόμβοι καθώς και οι στάσεις που παρουσιάζουν υψηλή, μέτρια και χαμηλή προσβασιμότητα στα σχολεία, τις τράπεζες και τις δημόσιες υπηρεσίες ξεχωριστά όσο και στο σύνολο τους. Παράλληλα, παρατίθενται και τα συμπεράσματα που προέκυψαν κατά τη διεξαγωγή της έρευνας και τα οποία αναφέρονται στην συγκεκριμένη μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για την λύση του προβλήματος, αλλά και στον τρόπο που θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί το θέμα μελλοντικά.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΕΤΑΦΟΡΕΣ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗel
dc.subject.otherΑΣΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗel
dc.titleΜεθοδολογικό πλαίσιο αξιολόγησης της προσβασιμότητας των δικτύων μεταφοράς αστικών περιοχών : η περίπτωση της Θεσσαλονίκηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International