Show simple item record

dc.contributor.advisorΠατσιαούρας, Αστέριοςel
dc.creatorΛιανού, Ειρήνηel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:43:50Z
dc.date.available2015-01-05T21:43:50Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.other5042
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1060en
dc.description.abstractΣκοπός αυτής της έρευνας ήταν να διερευνήσει τις σχέσεις και την επικοινωνία ανάμεσα στον καθηγητή Φυσικής Αγωγής και τον μαθητή- αθλητή κατά τη διάρκεια του μαθήματος της γυμναστικής αξιολογώντας τα επίπεδα της συμπεριφοράς του καθηγητή απέναντι στους μαθητές-αθλητές. Οι συμμετέχοντες ήταν μαθητές και μαθήτριες από τις τρις τάξεις του γυμνασίου. Το όργανο αξιολόγησης ήταν το ερωτηματολόγιο για τη διάγνωση της συμπεριφοράς του καθηγητή φυσικής αγωγής. Τα ερωτηματολόγια διανεμήθηκαν σε σχολεία του Νομού Λάρισας και Τρικάλων. Τα αποτελέσματα με τη βοήθεια του στατιστικού πακέτου SPSS 11.0 έδειξαν ότι δεν υπήρξαν στατιστικά σημαντικές διαφορές μεταξύ μαθητών και μαθητριών αναφορικά με την αντιλαμβανόμενη επιχειρηματολογία του Καθηγητή Φυσικής Αγωγής στο μάθημα του σχολείου.el
dc.language.isoel_GRen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΓΥΜΝΑΣΤΕΣel
dc.titleΔιερεύνηση της λεκτικής συμπεριφοράς του καθηγητή φυσικής αγωγής στο μάθημαel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International