Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓούδας, Μάριοςel
dc.creatorΜουσουλή, Μαρίαel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:43:31Z
dc.date.available2015-01-05T21:43:31Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.other711
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/878en
dc.description.abstractΗ ικανοποίηση αποτελεί ένα από τους χρησιμοποιούμενους δείκτες αξιολόγησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων, γιατί εκφράζει τις ανάγκες και τις προσδοκίες του φοιτητή κατά τη διάρκεια της προσφερόμενης υπηρεσίας του πανεπιστημίου μέσω του εκπαιδευτικού προγράμματος. Η παρούσα εργασία αποτελείται από'δύο έρευνες. Η 1η έρευνα αξιολόγησε την ικανοποίηση των αποφοίτων φοιτητών\τριών του Τ.Ε.Φ.ΑΑ Π.Θ. από τις σπουδές τους και η 2η έρευνα την ικανοποίηση τελειόφοιτων φοιτητών-τριών Τ.Ε.Φ.ΑΑ από τις σπουδές τους. Στην 1η έρευνα συμμετείχαν οι πρώτοι πενήντα εννέα απόφοιτοι. Στη 2η έρευνα συμμετείχαν πενήντα τέσσερις τελειόφοιτοι φοιτητέςΥιριες του ακαδημαϊκού έτους 2002-2003. Οι συμμετέχοντες της 1ης έρευνας απάντησαν τηλεφωνικά σε ένα σχετικό ερωτηματολόγιο το οποίο εξέταζε μεταβλητές, σχετικές με την ικανοποίηση τους σχετικά με διάφορες παραμέτρους των σπουδών τους. Ανάλυση παλινδρόμησης με εξαρτημένη μεταβλητή την συνολική ποιότητα σπουδών και ανεξάρτητες τις α) ποιότητα εκπαίδευσης και παρεχόμενων γνώσεων, β) ποιότητα φοιτητικής ζωής, γ) σχετικότητα των αποκτημένων γνώσεων με τις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας στον αθλητικό χώρο, έδειξε ότι η συνολική ποιότητα σπουδών μπορούσε να προβλεφθεί μόνο από την ποιότητα των παρεχόμενων γνώσεων (adjusted R2= .60, b= .77, ρ< .001). Οι απόφοιτοι οι οποίοι εργάζονταν σε σχετικές με τον αθλητισμό εργασίες, σε σχέση με αυτούς που εργάζονταν σε μη σχετικές με τον αθλητισμό εργασίες, αντιλαμβάνονταν θετικότερα την ποιότητα των παρεχόμενων γνώσεων (t (56) = 2.14. ρ< .05), τη σχετικότητα γνώσεων με απαιτήσεις αγοράς εργασίας (t (56) = 1.97,_ρ < .05), αλλά όχι την συνολική ποιότητα σπουδών, την ποιότητα φοιτητικής ζωής. Επίσης δεν διέφεραν σημαντικά στην πρόθεση τους να σπουδάσουν στο ΤΕΦΑΑ αν ξανάρχιζαν τις σπουδές τους από την αρχή. Τα αποτελέσματα αυτά δείχνουν ότι οι φοιτητές δεν συνδέουν την αξιολόγηση της ποιότητας των σπουδών με την εργασιακή τους απασχόληση. Στην 2η έρευνα οι συμμετέχοντες απάντησαν στο δεύτερο μέρος του ίδιου ερωτηματολόγιου, το οποίο εξέταζε την ικανοποίηση τους σχετικά με διάφορες παραμέτρους των σπουδών τους. Ανάλυση παλινδρόμησης με εξαρτημένη μεταβλητή την συνολική ποιότητα σπουδών και ανεξάρτητες τις α) ποιότητα εκπαίδευσης και παρεχόμενων γνώσεων, β) ποιότητα φοιτητικής ζωής, γ) σχετικότητα των αποκτημένων γνώσεων με απαιτήσεις της αγοράς εργασίας και δ) αυτοπεποίθηση για εύρεση εργασίας στον αθλητικό χώρο έδειξε, ότι η συνολική ποιότητα σπουδών μπορούσε να προβλεφθεί από την ποιότητα εκπαίδευσης και παρεχόμενων γνώσεων (adjusted R?=72, b=.70a 5 ρ<001) καθώς επίσης από την πεποίθηση εύρεσης εργασίας στο χώρο του αθλητισμού και της άσκησης (adjusted R?=.78^b=.28, ρ=< 001). Σε 2η ανάλυση παλινδρόμησης με εξαρτημένη μεταβλητή την πρόθεση φοίτησης στο ίδιο Τ.Ε.Φ.ΑΑ και ανεξάρτητες τις α)συνολική ποιότητα σπουδών, β) ποιότητα εκπαίδευσης και παρεχόμενων γνώσεων, γ) ποιότητα φοιτητικής ζωής, δ) σχετικότητα των αποκτημένων γνώσεων με απαιτήσεις της αγοράς εργασίας και ε) αυτοπεποίθηση για εύρεση εργασίας στον αθλητικό χώρο έδειξε, ότι η πρόθεση φοίτησης στο ίδιο Τ.Ε.Φ.ΑΑ μπορούσε να προβλεφθεί μόνο από την συνολική ποιότητα σπουδών (adjusted R2=32, b=.56, ρ< 00 Γ). Ακόμη, οι τελειόφοιτοι δεν εμφανίζονταν αρκετά σίγουροι εάν θα παρακολουθούσαν ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα, που θα οργάνωνε το Τ.Ε.Φ.ΑΑ (Μ=5.9, SD=2.9) σε σύγκριση με τους απόφοιτους του Τ.Ε.Φ.ΑΑ Π.Θ (Μ=7.7, SD=2.8). Τα αποτελέσματα αυτά δείχνουν, ότι οι φοιτητές συνδέουν την αξιολόγηση της ποιότητας σπουδών με την ποιότητα εκπαίδευσης και παρεχόμενων γνώσεων και την πεποίθηση εύρεσης εργασίας.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΑΝΩΤΑΤΗ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.titleΑξιολόγηση της ικανοποίησης των φοιτητών τμήματος επιστήμης φυσικής αγωγής και αθλητισμού του πανεπιστημίου Θεσσαλίας από τις σπουδές τουςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International