dc.contributor.advisor | Τέκος, Γεώργιος | el |
dc.contributor.author | Τσιάτσιου, Ευδοξία Η. | el |
dc.creator | Τσιάτσιου, Ευδοξία Η. | el |
dc.date.accessioned | 2023-02-28T09:43:39Z | |
dc.date.available | 2023-02-28T09:43:39Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.other | 26610 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/81257 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.37613 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights | free | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Εκπαιδευτική τεχνολογία | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτική ηγεσία | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Έρευνα -- Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Διδασκαλία εξ αποστάσεως | el |
dc.title | Διερεύνηση των στάσεων και αντιλήψεων των εκπαιδευτικών για τη συμβολή της σχολικής ηγεσίας στην ένταξη των ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία πριν και κατά τη διάρκεια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Απροσδιόριστο/Unspecified | el |