Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤέκος, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΤσιάτσιου, Ευδοξία Η.el
dc.creatorΤσιάτσιου, Ευδοξία Η.el
dc.date.accessioned2023-02-28T09:43:39Z
dc.date.available2023-02-28T09:43:39Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other26610
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/81257
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.37613
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rightsfreeen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική ηγεσίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Έρευνα -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΔιδασκαλία εξ αποστάσεωςel
dc.titleΔιερεύνηση των στάσεων και αντιλήψεων των εκπαιδευτικών για τη συμβολή της σχολικής ηγεσίας στην ένταξη των ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία πριν και κατά τη διάρκεια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑπροσδιόριστο/Unspecifiedel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International