Διερεύνηση των στάσεων και αντιλήψεων των εκπαιδευτικών για τη συμβολή της σχολικής ηγεσίας στην ένταξη των ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία πριν και κατά τη διάρκεια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Όνομα μέλους επιτροπής
Απροσδιόριστο/Unspecified
Όνομα Επιβλέποντος
Τέκος, Γεώργιος
Ημερομηνία
2023Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.