Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.creatorWhiteley R., Napier C., Van Dyk N., Barton C.J., Mitchell T., Beales D., Korakakis V.en
dc.date.accessioned2023-01-31T11:37:25Z
dc.date.available2023-01-31T11:37:25Z
dc.date.issued2021
dc.identifier10.1136/bjsports-2020-102736
dc.identifier.issn03063674
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/80796
dc.description.abstract[No abstract available]en
dc.language.isoenen
dc.sourceBritish Journal of Sports Medicineen
dc.source.urihttps://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85095448354&doi=10.1136%2fbjsports-2020-102736&partnerID=40&md5=524ebf62ce44bcdfd958956e3706cd98
dc.subjectaccreditationen
dc.subjectcontinuing educationen
dc.subjecteducationen
dc.subjecthumanen
dc.subjectinformation disseminationen
dc.subjectlearningen
dc.subjectpeer reviewen
dc.subjectphysiotherapisten
dc.subjectproceduresen
dc.subjectprofessional practiceen
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectpublishingen
dc.subjectsocial interactionen
dc.subjectAccreditationen
dc.subjectEducation, Continuingen
dc.subjectHumansen
dc.subjectInformation Disseminationen
dc.subjectInterprofessional Relationsen
dc.subjectLearningen
dc.subjectPeer Review, Researchen
dc.subjectPhysical Therapistsen
dc.subjectProfessional Practiceen
dc.subjectPublishingen
dc.subjectSocial Interactionen
dc.subjectBMJ Publishing Groupen
dc.titleClinicians use courses and conversations to change practice, not journal articles: Is it time for journals to peer-review courses to stay relevant?en
dc.typeotheren


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

ΑρχείαΜέγεθοςΤύποςΠροβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που να σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής