Toggle navigation
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Ελληνικά
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Σύνδεση
Toggle navigation
Προβολή τεκμηρίου
Ιδρυματικό Αποθετήριο Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Μελών ΠΘ (ΕΔΠΘ)
Δημοσιεύσεις σε περιοδικά, συνέδρια, κεφάλαια βιβλίων κλπ.
Προβολή τεκμηρίου
Ιδρυματικό Αποθετήριο Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Μελών ΠΘ (ΕΔΠΘ)
Δημοσιεύσεις σε περιοδικά, συνέδρια, κεφάλαια βιβλίων κλπ.
Προβολή τεκμηρίου
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Όλο το DSpace
Κοινότητες & Συλλογές
Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
Συγγραφείς
Τίτλοι
Λέξεις κλειδιά
Clinicians use courses and conversations to change practice, not journal articles: Is it time for journals to peer-review courses to stay relevant?
Συγγραφέας
Whiteley R., Napier C., Van Dyk N., Barton C.J., Mitchell T., Beales D., Korakakis V.
Ημερομηνία
2021
Γλώσσα
en
DOI
10.1136/bjsports-2020-102736
Λέξη-κλειδί
accreditation
continuing education
education
human
information dissemination
learning
peer review
physiotherapist
procedures
professional practice
public relations
publishing
social interaction
Accreditation
Education, Continuing
Humans
Information Dissemination
Interprofessional Relations
Learning
Peer Review, Research
Physical Therapists
Professional Practice
Publishing
Social Interaction
BMJ Publishing Group
Εμφάνιση Μεταδεδομένων
Επιτομή
[No abstract available]
URI
http://hdl.handle.net/11615/80796
Collections
Δημοσιεύσεις σε περιοδικά, συνέδρια, κεφάλαια βιβλίων κλπ.
[19705]
Αναζήτηση στο DSpace
Αυτή η συλλογή
Πλοήγηση
Όλο το DSpace
Κοινότητες & Συλλογές
Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
Συγγραφείς
Τίτλοι
Λέξεις κλειδιά
Αυτή η συλλογή
Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
Συγγραφείς
Τίτλοι
Λέξεις κλειδιά
Ο λογαριασμός μου
Σύνδεση
Εγγραφή (MyDSpace)
Πληροφορίες-Επικοινωνία
Απόθεση
Σχετικά με
Βοήθεια
Επικοινωνήστε μαζί μας
Επιλογή Γλώσσας
Όλο το DSpace
English
Ελληνικά