Εμφάνιση απλής εγγραφής

What is the effect of advertising on the buying behavior of women consumers

dc.contributor.advisorΧατζοπούλου, Ευαγγελίαel
dc.creatorΚαρανικόλα, Ειρήνηel
dc.date.accessioned2022-07-25T11:40:44Z
dc.date.available2022-07-25T11:40:44Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other24999
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/59832
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.titleΠοια η επίδραση της διαφήμισης στην αγοραστική συμπεριφορά των γυναικών καταναλωτώνel
dc.titleWhat is the effect of advertising on the buying behavior of women consumersen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Επιχειρήσεων - MBAel
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.committeeMemberΔεκούλου, Εύηel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International