Ποια η επίδραση της διαφήμισης στην αγοραστική συμπεριφορά των γυναικών καταναλωτών
What is the effect of advertising on the buying behavior of women consumers
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Καρανικόλα, ΕιρήνηΌνομα μέλους επιτροπής
Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Δεκούλου, Εύη
Όνομα Επιβλέποντος
Χατζοπούλου, Ευαγγελία
Ημερομηνία
2022Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Επιχειρήσεων - MBA
Collections
- Τεκμήρια υπό επεξεργασία [1084]