Οριοθετώντας την παιδική ταυτότητα βάσει των ικανοτήτων STEM στην προσχολική ηλικία: κριτική διερεύνηση του Π.Σ. παιδικών σταθμών «Πρόγραμμα για την καλλιέργεια, την αγωγή και τη φροντίδα παιδιών προσχολικής ηλικίας"
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/59775/25036.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Μερίκα, Ελένη Χ.Όνομα Επιβλέποντος
Χρονάκη, Άννα
Σιάτρας, Αναστάσιος
Ημερομηνία
2022Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.