Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΜαγγουρίτσα, Γεωργίαel
dc.creatorΑγναντοπούλου, Δέσποιναel
dc.date.accessioned2022-07-25T11:31:32Z
dc.date.available2022-07-25T11:31:32Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other25181
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/59652
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Γυμναστικήel
dc.subject.otherΠαιδιά με νοητική υστέρηση -- Γυμναστικήel
dc.subject.otherΆσκηση -- Φυσιολογίαel
dc.subject.otherΨυχοκινητικές διαταραχέςel
dc.titleΗ επίδραση ενός παρεμβατικού προγράμματος ψυχοκινητικής αγωγής στις κινητικές δεξιότητες και την κοινωνική συμπεριφορά παιδιών με ελαφρά νοητική αναπηρίαel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Φυσικής Αγωγής Αθλητισμού και Διαιτολογίας. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑπροσδιόριστο/Unspecifiedel


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International