Η επίδραση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην εμπιστοσύνη και αφοσίωση των πελατών: η περίπτωση ελληνικών εταιριών κινητής τηλεφωνίας

Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Βαλακώστα, ΑγγελικήΌνομα Επιβλέποντος
Μπάρλας, Αχιλλέας
Ημερομηνία
2022Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.