Σχεδιασμός και υλοποίηση βιντεοπαιχνιδιού με χρήση της μηχανής Unreal
Design and implementation of a video game using Unreal engine
dc.contributor.advisor | Δαδαλιάρης, Αντώνιος | el |
dc.contributor.advisor | Λουκάκης, Γεώργιος | el |
dc.creator | Ζήφιας, Αλέξανδρος | el |
dc.date.accessioned | 2022-04-17T09:49:30Z | |
dc.date.available | 2022-04-17T09:49:30Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | 24670 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/59083 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Βιντεοπαιχνίδια -- Σχεδιασμός | el |
dc.subject.other | Ηλεκτρονικά παιχνίδια -- Σχεδιασμός | el |
dc.subject.other | Ηλεκτρονικά παιχνίδια -- Προγραμματισμός | el |
dc.title | Σχεδιασμός και υλοποίηση βιντεοπαιχνιδιού με χρήση της μηχανής Unreal | el |
dc.title | Design and implementation of a video game using Unreal engine | en |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |