Show simple item record

Design and implementation of a video game using Unreal engine

dc.contributor.advisorΔαδαλιάρης, Αντώνιοςel
dc.contributor.advisorΛουκάκης, Γεώργιοςel
dc.creatorΖήφιας, Αλέξανδροςel
dc.date.accessioned2022-04-17T09:49:30Z
dc.date.available2022-04-17T09:49:30Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other24670
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/59083
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΒιντεοπαιχνίδια -- Σχεδιασμόςel
dc.subject.otherΗλεκτρονικά παιχνίδια -- Σχεδιασμόςel
dc.subject.otherΗλεκτρονικά παιχνίδια -- Προγραμματισμόςel
dc.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση βιντεοπαιχνιδιού με χρήση της μηχανής Unrealel
dc.titleDesign and implementation of a video game using Unreal engineen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International