Afficher la notice abrégée

Digital marketing as marketing strategy tool in modern pharmaceutical industry

dc.contributor.advisorΠλέτσα, Βασιλικήel
dc.creatorΤσικρικά, Φωτεινήel
dc.date.accessioned2022-04-17T09:36:20Z
dc.date.available2022-04-17T09:36:20Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other24828
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58884
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.15307
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.otherΦαρμακευτική βιομηχανία και εμπόριο -- Μάρκετινγκel
dc.subject.otherΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.titleΤο ψηφιακό marketing ως εργαλείο στρατηγικής στη σύγχρονη φαρμακοβιομηχανίαel
dc.titleDigital marketing as marketing strategy tool in modern pharmaceutical industryen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Βιοχημείας και Βιοτεχνολογίας.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΖωγράφος, Σπυρίδωνας Ε.el
dc.contributor.committeeMemberΞενάκης, Αριστοτέληςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International