Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.creatorΜυλωθρός, Χαράλαμποςel
dc.date.accessioned2022-02-18T21:26:24Z
dc.date.available2022-02-18T21:26:24Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other24180
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58363
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΒιντεοπαιχνίδια -- Σχεδιασμόςel
dc.subject.otherΗλεκτρονικά παιγνίδια -- Σχεδιασμόςel
dc.subject.otherΗλεκτρονικά παιγνίδια -- Προγραμματισμόςel
dc.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση βιντεοπαιχνιδιού με χρήση της μηχανής Unreal Engineel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΛουκάκης, Γεώργιοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International