dc.contributor.advisor | Σταμούλης, Γεώργιος | el |
dc.creator | Μυλωθρός, Χαράλαμπος | el |
dc.date.accessioned | 2022-02-18T21:26:24Z | |
dc.date.available | 2022-02-18T21:26:24Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 24180 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/58363 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Βιντεοπαιχνίδια -- Σχεδιασμός | el |
dc.subject.other | Ηλεκτρονικά παιγνίδια -- Σχεδιασμός | el |
dc.subject.other | Ηλεκτρονικά παιγνίδια -- Προγραμματισμός | el |
dc.title | Σχεδιασμός και υλοποίηση βιντεοπαιχνιδιού με χρήση της μηχανής Unreal Engine | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Λουκάκης, Γεώργιος | el |