Show simple item record

Social data mining in planning and development of e-commerce units

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.creatorΛιγνός, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2022-02-18T21:26:22Z
dc.date.available2022-02-18T21:26:22Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other24178
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58361
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.otherΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.otherΕξόρυξη δεδομένωνel
dc.titleΕξόρυξη κοινωνικών δεδομένων στη σχεδίαση και ανάπτυξη μονάδων e-commerceel
dc.titleSocial data mining in planning and development of e-commerce unitsen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International