Η συμβολή του σχεδίου μάρκετινγκ σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης: η περίπτωση του Δήμου Ρήγα Φεραίου
Marketing plan's contribution on a local government level: Municipality of Rigas Feraios case
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Γεωργαλιού, Γιασεμή Ν.Όνομα μέλους επιτροπής
Απροσδιόριστο/Unspecified
Όνομα Επιβλέποντος
Δέφνερ, Αλέξης
Ημερομηνία
2021Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.