Χαράζοντας την πελατειακή εμπειρία σε διαδικτυακά περιβάλλοντα: Ο ρόλος των αγοραστικών κινήτρων και της εξατομίκευσης
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Ζήγρα, ΑικατερίνηΌνομα μέλους επιτροπής
Απροσδιόριστο/Unspecified
Όνομα Επιβλέποντος
Κάκκος, Νικόλαος
Βελισσαρίου, Ευστάθιος
Χατζοπούλου, Έυη
Ημερομηνία
2021Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Επιχειρήσεων - MBA.