Mostra i principali dati dell'item
Αντιλήψεις καθηγητών Φ.Α. σε καινοτόμες δραστηριότητες ένταξης μαθητών με τύφλωση
Perceptions of adapted PE teachers on inclusion activities for students with blindness
dc.contributor.advisor | Κοκαρίδας, Δημήτριος | el |
dc.creator | Σουλαχάκη, Αναστασία-Μαρίνα Φ. | el |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T21:58:48Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T21:58:48Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 23738 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/57983 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Φυσική αγωγή για άτομα με ειδικές ανάγκες | el |
dc.subject.other | Φυσική αγωγή για τυφλούς | el |
dc.subject.other | Παιδιά με προβλήματα όρασης -- Ψυχαγωγία | el |
dc.subject.other | Τυφλά παιδιά -- Αναψυχή | el |
dc.subject.other | Αθλητισμός για άτομα με ειδικές ανάγκες | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί -- Απόψεις | el |
dc.title | Αντιλήψεις καθηγητών Φ.Α. σε καινοτόμες δραστηριότητες ένταξης μαθητών με τύφλωση | el |
dc.title | Perceptions of adapted PE teachers on inclusion activities for students with blindness | en |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Φυσικής Αγωγής Αθλητισμού και Διαιτολογίας. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |