Toggle navigation
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
français
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Ouvrir une session
Toggle navigation
Voir le document
Accueil de DSpace
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες ΠΘ
Voir le document
Accueil de DSpace
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες ΠΘ
Voir le document
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Tout DSpace
Communautés & Collections
Par date de publication
Auteurs
Titres
Sujets
Αντιλήψεις καθηγητών Φ.Α. σε καινοτόμες δραστηριότητες ένταξης μαθητών με τύφλωση
Perceptions of adapted PE teachers on inclusion activities for students with blindness
Voir/
Ouvrir
23738.pdf (473.5Ko)
Auteur
Σουλαχάκη, Αναστασία-Μαρίνα Φ.
Supervisor name
Κοκαρίδας, Δημήτριος
Date
2021
Language
el
Sujet
Φυσική αγωγή για άτομα με ειδικές ανάγκες
Φυσική αγωγή για τυφλούς
Παιδιά με προβλήματα όρασης -- Ψυχαγωγία
Τυφλά παιδιά -- Αναψυχή
Αθλητισμός για άτομα με ειδικές ανάγκες
Εκπαιδευτικοί -- Απόψεις
Access
free
Afficher la notice complète
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Φυσικής Αγωγής Αθλητισμού και Διαιτολογίας. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
URI
http://hdl.handle.net/11615/57983
Collections
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες (ΤΕΦΑΑ)
[385]
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες ΠΘ
[10038]
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Chercher dans le dépôt
Cette collection
Parcourir
Tout DSpace
Communautés & Collections
Par date de publication
Auteurs
Titres
Sujets
Cette collection
Par date de publication
Auteurs
Titres
Sujets
Mon compte
Ouvrir une session
S'inscrire
Help Contact
Deposition
About
Help
Contactez-nous
Choose Language
Tout DSpace
English
Ελληνικά