Show simple item record

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.contributor.advisorΚοζύρη, Μαρίαel
dc.creatorΡωμανιά, Μαρία-Νεφέληel
dc.date.accessioned2021-12-07T21:44:46Z
dc.date.available2021-12-07T21:44:46Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23998
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/57853
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.otherΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.otherΔιαδικτυακή διαφήμισηel
dc.subject.otherΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.titleΤο μάρκετινγκ (marketing) μέσω των δημοφιλέστερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, Twitter, Youtube)el
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International