Show simple item record

Commerce in the digital age: e-marketing applications for the formation of the relation between costumer and business

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.contributor.advisorΔημητρίου, Γεώργιοςel
dc.creatorΔημητριάδου, Τριάςel
dc.date.accessioned2021-12-07T21:33:21Z
dc.date.available2021-12-07T21:33:21Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23919
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/57713
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.otherΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.otherΗλεκτρονικό επιχειρείνel
dc.subject.otherΔιαδίκτυο (Internet)el
dc.titleΤο εμπόριο στην ψηφιακή εποχή: εφαρμογές ηλεκτρονικού μάρκετινγκ για την διαμόρφωση της σχέσης πελάτη - επιχείρησηel
dc.titleCommerce in the digital age: e-marketing applications for the formation of the relation between costumer and businessen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International