Το εμπόριο στην ψηφιακή εποχή: εφαρμογές ηλεκτρονικού μάρκετινγκ για την διαμόρφωση της σχέσης πελάτη - επιχείρηση
Commerce in the digital age: e-marketing applications for the formation of the relation between costumer and business
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/57713/23919.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Δημητριάδου, ΤριάςΌνομα Επιβλέποντος
Σταμούλης, Γεώργιος
Δημητρίου, Γεώργιος
Ημερομηνία
2021Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.