Η επίδραση της διαφήμισης στην τελική αγορά του καταναλωτή. Μελέτη περίπτωσης: Η διαδικτυακή διαφήμιση
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/57566/23702.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Παρασκευά, ΔήμητραΌνομα μέλους επιτροπής
Απροσδιόριστο/Unspecified
Όνομα Επιβλέποντος
Αναγνωστόπουλος, Αχιλλέας
Ημερομηνία
2021Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Επιχειρήσεων - MBA.