Η αλληλεπίδραση του καταναλωτή με τα κοινωνικά μέσα και η αφοσίωση στη διαφήμιση που ενσωματώνεται στα κοινωνικά μεσα
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Δήμου, ΑθηνάΌνομα μέλους επιτροπής
Απροσδιόριστο/Unspecified
Όνομα Επιβλέποντος
Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Ημερομηνία
2021Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Επιχειρήσεων - MBA. Marketing.