dc.contributor.advisor | Μότσιου, Ελένη | el |
dc.creator | Τσινίδου, Μαριάννα | el |
dc.date.accessioned | 2021-09-29T07:34:51Z | |
dc.date.available | 2021-09-29T07:34:51Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 23411 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/56833 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Προσχολική -- Προφορικός λόγος | el |
dc.subject.other | Προφορική επικοινωνία | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Απόψεις | el |
dc.subject.other | Παιδιά προσχολικής ηλικίας | el |
dc.subject.other | Γλωσσικές διαταραχές στα παιδιά | el |
dc.title | Ανίχνευση και διαχείριση δυσκολιών προφορικού λόγου στην προσχολική ηλικία: απόψεις εκπαιδευτικών | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Μπονώτη-Λέγκα, Φωτεινή | el |