Η συμβολή της πληροφορικής στην επιχειρηματικότητα: ανάλυση στρατηγικής e-marketing των επιχειρήσεων
The contributions of IT to entrepreneurship: analysis of business’ e-marketing strategies
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/56823/23401.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Ροσβάνη, ΕλένηΌνομα Επιβλέποντος
Σταμούλης, Γεώργιος
Ημερομηνία
2021Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.