Mostra i principali dati dell'item
Εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στην περιβαλλοντική εκπαίδευση: απόψεις εκπαιδευτικών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας
Implementing differentiated instruction in environmental education: views of preschool and elementary school teachers
dc.contributor.advisor | Ματσιώρη, Στεριανή | el |
dc.creator | Κατσαούνη, Σοφία | el |
dc.date.accessioned | 2021-07-16T11:45:03Z | |
dc.date.available | 2021-07-16T11:45:03Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | 23153 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/56643 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.13064 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Περιβαλλοντική εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Αειφορία | el |
dc.subject.other | Διαφοροποιημένη διδασκαλία | el |
dc.title | Εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στην περιβαλλοντική εκπαίδευση: απόψεις εκπαιδευτικών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας | el |
dc.title | Implementing differentiated instruction in environmental education: views of preschool and elementary school teachers | en |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος. | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Παρασκευόπουλος, Στέφανος | el |
dc.contributor.committeeMember | Δρίτσας, Σοφοκλής | el |