Εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στην περιβαλλοντική εκπαίδευση: απόψεις εκπαιδευτικών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας
Implementing differentiated instruction in environmental education: views of preschool and elementary school teachers

Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Κατσαούνη, ΣοφίαΌνομα μέλους επιτροπής
Παρασκευόπουλος, Στέφανος
Δρίτσας, Σοφοκλής
Όνομα Επιβλέποντος
Ματσιώρη, Στεριανή
Ημερομηνία
2020Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.