Εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στην περιβαλλοντική εκπαίδευση: απόψεις εκπαιδευτικών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας
Implementing differentiated instruction in environmental education: views of preschool and elementary school teachers

Ver/
Autor
Κατσαούνη, ΣοφίαCommittee member
Παρασκευόπουλος, Στέφανος
Δρίτσας, Σοφοκλής
Supervisor name
Ματσιώρη, Στεριανή
Fecha
2020Language
el
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.