Cambiar navegación
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
español
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Login
Cambiar navegación
Ver ítem
DSpace Principal
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες ΠΘ
Ver ítem
DSpace Principal
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες ΠΘ
Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Todo DSpace
Comunidades & Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materias
Η αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως εκπαιδευτική αλλαγή: παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματική εφαρμογή της
Ver/
23216.pdf (1.966Mb)
Autor
Ντέντα, Αργυρώ
Supervisor name
Κουτούζης, Εμμανουήλ
Fecha
2021
Language
el
Materia
Εκπαίδευση -- Αξιολόγηση -- Ελλάδα
Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις
Εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις
Access
free
Mostrar el registro completo del ítem
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.
URI
http://hdl.handle.net/11615/56576
http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12997
Colecciones
Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες (ΠΤΔΕ)
[559]
Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες ΠΘ
[10342]
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Buscar en DSpace
Esta colección
Listar
Todo DSpace
Comunidades & Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materias
Esta colección
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materias
Mi cuenta
Acceder
Registro
Help Contact
Deposition
About
Help
Contacto
Choose Language
Todo DSpace
English
Ελληνικά