Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουτούζης, Εμμανουήλel
dc.creatorΝτέντα, Αργυρώel
dc.date.accessioned2021-07-16T11:41:04Z
dc.date.available2021-07-16T11:41:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23216
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56576
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12997
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Αξιολόγηση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.titleΗ αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως εκπαιδευτική αλλαγή: παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματική εφαρμογή τηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International