dc.contributor.advisor | Μπονώτη-Λέγκα, Φωτεινή | el |
dc.creator | Σαφέτη, Πασχαλιά | el |
dc.date.accessioned | 2021-07-16T11:22:31Z | |
dc.date.available | 2021-07-16T11:22:31Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 22970 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12787 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Παιδικά σχέδια | el |
dc.subject.other | Παιδικά σχέδια -- Ψυχολογικές απόψεις | el |
dc.subject.other | Παιδιά -- Συναισθήματα | el |
dc.subject.other | Σχέσεις εκπαιδευτικών-μαθητών | el |
dc.title | Το σχέδιο του παιδιού ως εργαλείο διερεύνησης της σχέσης του με τον / την εκπαιδευτικό | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Δερμιτζάκη, Ειρήνη | el |