Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΜπόνη, Δωρίταel
dc.date.accessioned2021-07-16T11:22:29Z
dc.date.available2021-07-16T11:22:29Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22966
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56362
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδικά σχέδιαel
dc.subject.otherΠαιδικά σχέδια -- Ψυχολογικές απόψειςel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Συναισθήματαel
dc.subject.otherΣχέσεις εκπαιδευτικών-μαθητώνel
dc.subject.otherΠροσχολική ηλικίαel
dc.titleΤο σχέδιο ως μέσο έκφρασης των συναισθημάτων και της σχέσης του παιδιού με τον/την εκπαιδευτικό στην προσχολική ηλικίαel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΔερμιτζάκη, Ειρήνηel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International