Εμφάνιση απλής εγγραφής

How important is the computer science course in primary and secondary education and how it is "translated" into teaching hours

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.contributor.advisorΠαρασκευοπούλου-Κόλλια, Ευφροσύνη-Άλκηστηel
dc.creatorΩραιοπούλου, Ευαγγελία Ι.el
dc.date.accessioned2021-04-21T07:11:32Z
dc.date.available2021-04-21T07:11:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22742
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/55507
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠληροφορική -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Πληροφορικήel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Έρευναel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Έρευναel
dc.titleΠόσο σημαντικό είναι το μάθημα της πληροφορικής στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και πώς αυτό "μεταφράζεται" σε διδακτικές ώρεςel
dc.titleHow important is the computer science course in primary and secondary education and how it is "translated" into teaching hoursen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International