Social media και ελκυστικότητα τουριστικών προορισμών: εμπειρική διερεύνηση
Social media and attractiveness of tourist destinations: empirical investigation
Ver/
Autor
Φωτίου, Δημήτριος Γ.Committee member
Ψάθα, Εύα
Ντύκεν, Μαρί-Νοέλ
Supervisor name
Μεταξάς, Θεόδωρος
Fecha
2021Language
el
Materia
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.