Εμφάνιση απλής εγγραφής

Social media and attractiveness of tourist destinations: empirical investigation

dc.contributor.advisorΜεταξάς, Θεόδωροςel
dc.creatorΦωτίου, Δημήτριος Γ.el
dc.date.accessioned2021-02-26T13:19:55Z
dc.date.available2021-02-26T13:19:55Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22227
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54971
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.10933
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤουρισμός -- Κοινωνικές απόψειςel
dc.subject.otherΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subject.otherΤουρισμός -- Μάρκετινγκel
dc.subject.otherΤουρισμός -- Λήψη αποφάσεωνel
dc.subject.otherΔιαδικτυακό μάρκετινγκ -- Κοινωνικά μέσαel
dc.titleSocial media και ελκυστικότητα τουριστικών προορισμών: εμπειρική διερεύνησηel
dc.titleSocial media and attractiveness of tourist destinations: empirical investigationen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΨάθα, Εύαel
dc.contributor.committeeMemberΝτύκεν, Μαρί-Νοέλel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International