Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΑσπρίδης, Γεώργιοςel
dc.creatorΚαραϊσκου, Ελένηel
dc.date.accessioned2021-02-26T13:19:49Z
dc.date.available2021-02-26T13:19:49Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other22203
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54953
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.10915
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕυρωπαϊκά Εκπαιδευτικά Προγράμματαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική πολιτικήel
dc.subject.otherΣχολική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΚαινοτομία στη εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΑντιλήψεις εκπαιδευτικώνel
dc.titleΗ συμβολή των ευρωπαϊκών προγραμμάτων Erasmus+ στην εισαγωγή καινοτομίας στα σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Μαγνησίας: Αντιλήψεις εκπαιδευτικώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International