dc.contributor.advisor | Ασπρίδης, Γεώργιος | el |
dc.creator | Καραϊσκου, Ελένη | el |
dc.date.accessioned | 2021-02-26T13:19:49Z | |
dc.date.available | 2021-02-26T13:19:49Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | 22203 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/54953 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.10915 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Ευρωπαϊκά Εκπαιδευτικά Προγράμματα | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτική πολιτική | el |
dc.subject.other | Σχολική εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Καινοτομία στη εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Αντιλήψεις εκπαιδευτικών | el |
dc.title | Η συμβολή των ευρωπαϊκών προγραμμάτων Erasmus+ στην εισαγωγή καινοτομίας στα σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Μαγνησίας: Αντιλήψεις εκπαιδευτικών | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |