Εμφάνιση απλής εγγραφής

Perceptions of coaches on the major sources of knowledge, challenges and inclusion opportunities through sports for trainees with intellectual disabilities

dc.contributor.advisorΚοκαρίδας, Δημήτρηςel
dc.creatorΤζιανοπούλου, Φωτεινήel
dc.date.accessioned2020-11-03T09:36:17Z
dc.date.available2020-11-03T09:36:17Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21591
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54078
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΆτομα με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΨυχολογία -- Προπονητήςel
dc.titleΑντιλήψεις προπονητών σχετικά με την άσκηση και ένταξη αθλητών με νοητική αναπηρίαel
dc.titlePerceptions of coaches on the major sources of knowledge, challenges and inclusion opportunities through sports for trainees with intellectual disabilitiesen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International