Χρήση τεχνολογίας εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας στην δευτέρα δημοτικού: μελέτη περίπτωσης για το μάθημα "Μελέτη Περιβάλλοντος"
The implementation of augmented reality applications in the second grade of primary education: case study of the school subject "Enviromental Studies"
Mostra/ Apri
Autore
Σόβολου, ΜαρίαCommittee member
Δρακόπουλος, Βασίλειος
Λουκόπουλος, Αθανάσιος
Supervisor name
Αναγνωστόπουλος, Ιωάννης
Data
2019Language
el
Soggetto
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.