Χρήση τεχνολογίας εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας στην δευτέρα δημοτικού: μελέτη περίπτωσης για το μάθημα "Μελέτη Περιβάλλοντος"
The implementation of augmented reality applications in the second grade of primary education: case study of the school subject "Enviromental Studies"
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Σόβολου, ΜαρίαΌνομα μέλους επιτροπής
Δρακόπουλος, Βασίλειος
Λουκόπουλος, Αθανάσιος
Όνομα Επιβλέποντος
Αναγνωστόπουλος, Ιωάννης
Ημερομηνία
2019Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.