Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΚαλδή, Σταυρούλαel
dc.contributor.advisorΚόκκινος, Θεόδωροςel
dc.creatorΖαρμπούτη, Αθηνά-Ξένιαel
dc.date.accessioned2020-09-04T09:06:00Z
dc.date.available2020-09-04T09:06:00Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21375
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53653
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαφοροποιημένη διδασκαλία -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΓραφή -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.titleΗ συμβολή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στην παραγωγή γραπτού λόγου μαθητών Δ΄ τάξηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International